صفحه اصلی > فشن : لباس مجلسی دخترانه با طرح های جدید و شیک

لباس مجلسی دخترانه با طرح های جدید و شیک

لباس مجلسی دخترانه با طرح های جدید و شیک

لباس مجلسی دخترانه یکی از مهم ترین لباس ها برای دختران جوان است. انتخاب این لباس برای خانمهای شیک پوش اصلا کار ساده ای نیست زیرا باید لباسی مناسب با سن، اندام، رنگ پوست و همچنین مناسب با موقعیت و مراسمی که قرار است در آن شرکت کنند، انتخاب کنند.

انواع لباس مجلسی دخترانه

لباس های مجلسی دخترانه در انواع مختلفی از جمله لباس مجلسی کوتاه، لباس مجلسی بلند، لباس مجلسی دنباله دار، لباس مجلسی پرنسسی، لباس مجلسی فون و … موجود هستند. هر یک از این مدل ها برای موقعیت های خاصی مناسب هستند.

لباس مجلسی رسمی

لباس مجلسی رسمی، کاملاً بلند است. این لباس ها معمولاً از پارچه های مرغوب و گران قیمت مانند حریر، ساتن، گیپور و … دوخته می شوند. لباس های مجلسی رسمی معمولاً در قسمت پشت کمر کمی باز هستند. امروزه برای مراسم های رسمی پیراهن هایی با دامن هایی که در قسمت جلو کوتاه و پشت بلندی دارند (دنباله دار) هم محبوبیت دارند. گاهی اوقات هم پیراهن هایی با دامن میدی برای این مهمانی ها مناسب هستند.

نکات انتخاب لباس مجلسی دخترانه

برای انتخاب لباس مجلسی دخترانه مناسب، باید به نکات زیر توجه کرد:
لباس مجلسی مناسب قد

لباس مجلسی باید متناسب با قد شما باشد تا زیبا و خوش استایل به نظر برسید. اگر بلندی لباس مجلسی شما برای قد شما مناسب نیست، می توانید آن را کوتاه کنید یا بلندتر سفارش دهید.

خانم های قد بلند

خانم هایی که قدی بلندتر از حد معمول دارند، باید لباس مجلسی رسمی شان را بلندتر از اندازه معمول پیراهن های نرمال سفارش دهند. این کار باعث می شود که لباس مجلسی شما به خوبی بر روی اندام شما بنشیند و قد شما را بلندتر نشان دهد.

آرایش و لباس

اشتباه بعضی از اشخاص این است که هرچه رسمیت مهمانی بیشتر شود، زرق و برق لباس و آرایش مو و صورت آنها بیشتر می شود. این کار باعث می شود که شما شلوغ و نامرتب به نظر برسید.

لباس ساده و جذاب

شما با انتخاب یک لباس ساده و پوشیده هم می توانید توجه دیگران را به سمت صورت زیبا و لبخندتان جلب کنید. بنابراین، بهتر است به جای تمرکز بر روی لباس و آرایش، روی ظاهر طبیعی و زیبای خودتان تمرکز کنید.

سن:

لباس مجلسی باید متناسب با سن دختر انتخاب شود. لباس های مجلسی کودکانه معمولاً کوتاه هستند و طرح های ساده تری دارند. لباس های مجلسی نوجوانان کمی بلندتر هستند و طرح های متنوع تری دارند. لباس های مجلسی دختران جوان معمولاً بلند هستند و طرح های پیچیده تری دارند.

اندام:

لباس مجلسی باید متناسب با اندام دختر انتخاب شود. لباس های مجلسی باید به خوبی بر روی اندام بنشینند.
رنگ پوست:
رنگ لباس مجلسی باید با رنگ پوست دختر هماهنگ باشد. لباس هایی با رنگ های روشن برای دختران با پوست روشن مناسب هستند. لباس هایی با رنگ های تیره برای دختران با پوست تیره مناسب هستند.

موقعیت و مراسم:

لباس مجلسی باید متناسب با موقعیت و مراسمی که قرار است در آن شرکت شود، انتخاب شود. برای مثال، لباس مجلسی عروسی باید بسیار رسمی و مجلل باشد. لباس مجلسی نامزدی باید کمی ساده تر از لباس عروسی باشد. لباس مجلسی مهمانی تولد باید کمی

  • لباس مجلسی دخترانه با طرح های جدید و شیک

کوتاه تر و راحت تر از لباس مجلسی عروسی باشد.

برچسب ها :
پست های مرتبط

کلاه اکسسوری جادویی برای تکمیل استایل افراد کچل

در دنیای مد و فشن، اکسسوری‌ها نقشی بی‌بدیل در تکمیل استایل و…

۳ مرداد ۱۴۰۳

لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق راهنمای انتخابی شیک و کاربردی

انتخاب لباس مناسب برای باشگاه، به خصوص برای افراد چاق، می‌تواند چالش‌برانگیز…

نف نف ظرافت زنانه به سبک فرانسوی

نف نف، اصطلاحی ظریف و دلنشین در زبان فرانسوی، به معنای “بوی…

۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید