صفحه اصلی > فشن و سلامتی و شیوه زندگی : لیست شامپوهای بدون سولفات

لیست شامپوهای بدون سولفات

لیست شامپوهای بدون سولفات

امروزه با پیشرفت فناوری، طراحی یک ماده شوینده مناسب برای موهای مختلف با مشکلات متعدد، توسط کارخانجات تولیدی انجام می گیرد. شامپوی موی بدون سولفات از سری شامپوهای محبوب در جامعه می‌ باشد که امکان استفاده را برای تمامی افراد فراهم شده است. این شامپو با داشتن فرمولاسیون ویژه، توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی به تولید و عرضه می رسد.

کاربرد شامپوی بدون سولفات

شامپوی بدون سولفات با داشتن عناصر خاص و درمانی، می‌ تواند به عنوان یک سپر دفاعی در برابر صدمات وارد شده به مو شناخته شود. صدمات مذکور می‌ تواند شامل کاهش حالت ارتجاعی مو، اشعه فرابنفش نور خورشید، حرارت های سشوار و اتوی مو، مواد شیمیایی موجود در کراتین و رنگ مو و… باشد.

لیست شامپوهای بدون سولفات

شامپوی بدون سولفات مانند تمامی شامپوهای موجود در بازار، از قدرت پاک کنندگی چربی و آلودگی برخوردار است اما به سبب نداشتن برخی از عناصر خاص، قدرت شویندگی آن ضعیف تر می‌ باشد.
در متریال این نوع از شامپوها، سدیم لوریل سولفات (SLS)، سدیم لورت سولفات (SLES) و آمونیوم لوریل سولفات (ALES) مورد استفاده قرار نمی گیرند. این عناصر به عنوان عناصر ریسک زا برای مو شناخته می‌ شوند.

عموما استفاده از شامپوهای بدون سولفات برای موهای رنگ شده، کراتین شده، موهای حساس و سوخته و همچنین موهای دارای ریزش، توصیه می‌ شود. اما تمامی افراد می توانند از این محصول به عنوان یک شوینده خوب مو استفاده نمایند.

ترجیحا روش استفاده از این محصول بسیار منحصر به فرد می‌ باشد. این شامپو به علت نداشتن کف زیاد، باید مقدار زیادی از آن برای هر سری شستشوی مو استفاده گردد. این امر می‌ تواند تمیزی کامل کف سر را به وجود بیاورد در غیر این صورت علاوه بر از دست دادن مزایای شامپوی مورد نظر، صدمات زیادی به مو وارد می‌ شود. صدماتی که در طی استفاده نادرست از شامپوی بدون سولفات پدید می آید، می‌ تواند سبب ریزش مو، پدید آمدن انواع قارچ در کف سر، افزایش چربی کف سر و… باشد که در نهایت آسیب بسیار ناگواری را به ریشه مو وارد می‌ سازد.

شامپوهای بدون سولفات، می توانند دارای انواع ویتامین به عنوان تقویت کننده ریشه و فولیکول مو باشند. همچنین بهره گیری از عناصر درمانی برای عدم ریزش مو و تنظیم چربی و شوره سر در تولید این محصولات انجام می گیرد. بنابراین شامپوی بدون سولفات یک شامپوی ساده نیست و دارای خواص متعددی می‌ باشد که با توجه به عناصر و متریال این محصول تعیین می گردند.

شامپوی سولفات دار در بروشور و برچسب های موجود در بدنه بسته بندی آن دارای عنوان اختصاری SLS و SLES می‌ باشد. در صورتی که این عناوین در قسمت توضیحات عناصری محصول وجود نداشته باشد، شامپو در نوع بدون سولفات ارائه شده است. البته برای اطمینان بیشتر می‌ توان از عبارت شامپوی بدون سولفات در هنگام خرید محصول استفاده کرد.

انواع برندهای ایرانی شامپوی برند سولفات

برندهای ایرانی که در ارائه انواع شامپوهای بدون سولفات فعالیت دارند بسیار متعدد می‌ باشند. در این مطلب به نمونه های پرتقاضا و محبوب این برندها اشاره می کنیم.

  • شامپو مو اکتیو مدل گریپ فروت کلاسیک
  • شامپو مو اریکه مدل KERATIN
  • شامپو مو مکسی بل مدل آرگان
  • شامپو لایتنس مدل روغن آرگان
  • شامپو بدون سولفات ایروکس حاوی کراتین و کلاژن
  • شامپو مو جولیتا اُستی مدل موی کراتین شده
  • شامپو بدون سولفات بیتروی
  • شامپو تثبیت کننده رنگ مو سیفلند مدل بدون سولفات
  • شامپو مو لاولی بیوتی مدل بدون سولفات
  • شامپو مو اسکالپیا مدل SCALP FORT
  • شامپو بدون سولفات مو بیونیج مدل FRESH
  • شامپو ضد ریزش مو اسکالپ
  • شامپو ضد ریزش مو ملونی مدل کافئین
  • شامپو نوپریت سری نوپری ویت مدل میکس
  • شامپو بدون سولفات پروتئینه دکتر درما
  • شامپو ضد ریزش قوی با یوریچ
  • شامپو Vita-Color درمالیفت
  • شامپو بدون سولفات لافارر مدل ضد ریزش
  • شامپو استم سل مدل Oily scalp therapy
  • شامپو Vita-Grow درمالیفت

لیست شامپوهای بدون سولفات

انواع شامپوی بدون سولفات خارجی

برندهای خارجی شامپوی بدون سولفات با داشتن بهترین کیفیت و کارایی، مورد محبوبیت بسیاری قرار گرفته اند. از این رو در ادامه به مهمترین نوع آن ها که در بازار داخلی عرضه می گردند، اشاره می کنیم.

برند آگرادو

برند آگرادو دارای شامپوی بدون سولفات می‌ باشد که دارای کلاژن و پروتئین های مناسب برای حفظ درخشندگی و براقیت مو می‌ باشد.برند ولا با ارائه بهترین شامپوی بدون سولفات، در تنظیم چربی فولیکول مو موثر می‌ باشد و می‌ نتواند برای موهای کراتین شده مناسب باشد. حفظ شادابی و لختی موهای کراتین با این محصول صورت می گیرد.

برند ولا

برند ماکادمیا با ارائه شامپوی ویتامینی، می‌ تواند از صدمات حرارتی و اشعه ای موهای آسیب دیده جلوگیری به عمل آورد. در متریال این محصول از شیر و عسل برای افزایش رطوبت رسانی به مو استفاده شده است.
برند اکیا با ارائه شامپوی ویتامینی و بدون سولفات، از تحریک کف سر که به سبب استفاده از مواد شیمیایی رنگ و دکلره صورت گرفته است، جلوگیری به عمل می آورد. استفاده از این شامپو برای موهای آسیب دیده و خشک، بسیار توصیه می‌ شود.

برند بایو ریچ

برند بایو ریچ با تولید بهترین شامپو بدون سولفات، تغذیه فولیکول های مو را ممکن می سازد. عدم استفاده از نمک و سیلیکون در ترکیبات این شامپو، آن را به یک شامپوی روزانه، برای موهای کراتینی و رنگ شده تبدیل کرده است.

برند کاندید

برند کاندید با استفاده از ویتامین و پروتئین های متعدد، در تولید یک شامپوی درمانی بدون سولفات گام برداشته است. رطوبت رسانی عالی این شامپو به سبب استفاده از سبوس گندم در آن، تایید شده می‌ باشد.

برند دی‌پی

برند ترکیه ای دی‌پی در ارائه شامپوی بدون سولفات حاوی کراتین، به موفقیت بسیار بالایی دست یافته است. این شامپو می‌ تواند موها را در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت نماید و سبب افزایش صافی و براقیت آن شود.

برند سولکس

برند ترکیه ای سولکس با ارائه شامپوی بدون سولفات حاوی روغن های درمانی، توانسته است در ترمیم موهای آسیب دیده نقش داشته باشد. این محصول دارای کراتین مایع می‌ باشد که با بهره مندی از شیوه تولید ارگانیک، بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده است.

برند کراستاس

برند کراستاس با ارائه شامپوی بدون سولفات، کمک بسیار زیادی به موهای فر و وز کرده است. ترکیبات این محصول می‌ تواند در کاهش وزی مو و رطوبت رسانی به آن، عالی باشد.

برچسب ها :
پست های مرتبط

چه زمانی موهایم را رنگ کنم؟ راهنمای کامل برای حفظ زیبایی و سلامت مو

رنگ کردن موها یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای تغییر ظاهر و احساس…

۶ مرداد ۱۴۰۳

انتخاب مدل موی کوتاه؛ کلیدی برای زیبایی صورت شما

آیا به دنبال تغییر ظاهرتان هستید؟ یکی از ساده‌ترین و موثرترین راه‌ها…

۶ مرداد ۱۴۰۳

کلاه اکسسوری جادویی برای تکمیل استایل افراد کچل

در دنیای مد و فشن، اکسسوری‌ها نقشی بی‌بدیل در تکمیل استایل و…

۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید