صفحه اصلی > اخبار شرکت ها : چطور با شلوار مام استایل و مام فیت استایل کنیم؟

چطور با شلوار مام استایل و مام فیت استایل کنیم؟

چطور با شلوار مام استایل و مام فیت استایل کنیم؟

شلوار مام فیت و مام استایل یکی از ترندهای جذاب در دنیای پوشاک و مد هستند که می‌توانید با آن‌ها استایل‌های بسیار جذاب و شیک خلق کنید و در جمع‌های رسمی و خودمانی بدرخشید. شلوار مام فیت یا مام استایل انتخاب خوش سلیقه‌ها بوده و کسانی که طرفدار سبک کژوال هستند، حداقل یک شلوار جین مام فیت و مام استایل در کمد لباس خود دارند. هر فردی باید ست کردن با شلوار مام استایل و مام فیت زنانه را به خوبی یاد بگیرد تا با ترکیب لباس‌های مختلف با این دو شلوار ظاهری شیک و متنوع داشته باشد و استایلی فوق العاده برای خود بسازد. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا نحوه ست کردن شلوار مام استایل و مام فیت را به شما بگوییم.

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

شلوار مام استایل و مام فیت بسیار شبیه به یکدیگر هستند؛ اما در نوع طراحی و الگو تفاوت‌هایی نیز بین آن‌ها به چشم می‌خورد. بارزترین تفاوت این دو شلوار، جنس آن‌ها است. شلوار مام استایل به طور معمول از جین ضخیم دوخته می‌شود و شلوار مام فیت از هر دو نوع جین ضخیم و نازک. شلوار مام فیت را برای استایل‌های کژوال به کار می‌گیرند و شلوارهای مام استایل اغلب برای استایل‌های رسمی انتخاب می‌شوند.

شلوار مام فیت علاوه بر اندام‌های لاغر و فیت برای افرادی که اندام گلابی یا اضافه وزن دارند نیز مناسب است. شلوار مام استایل به دلیل طراحی که دارد بیشتر برای افراد لاغر اندام مناسب است. از دیگر تفاوت‌های شلوار مام فیت و مام استایل می‌توان به الگوی قسمت ران آن‌ها اشاره کرد. شلوارهای مام فیت در قسمت ران و ساق پا جذب است و شلوار مام استایل در ران و ساق پا گشادتر است.

نحوه ست کردن مانتو با شلوار مام فیت

برای خلق یک استایل جذاب دخترانه باید بدانید چه مانتویی با شلوار مام فیت بهتر ست می‌شود. در ادامه نحوه ست کردن مانتو با شلوار مام فیت را شرح داده‌ایم.

  • مانتو کتی: ست کردن مانتو کتی با شلوار مام فیت برای موقعیت‌های رسمی و قرارهای دوستانه مناسب است. می‌توانید انواع مانتوهای کتی در طرح و رنگ جذاب مانند مانتو کتی جین و کتان را برای این ست انتخاب کنید. خرید کت زنانه برای هر خانوم جذاب و شیک پوشی واجب است تا بتواند ظاهری عالی و منحصر به فرد در جمع داشته باشد.
  • مانتو جین: ست کردن شلوار مام فیت با مانتو جین یکی از ترندترین انتخاب‌های دخترانه است که شما را به خوبی در دنیای مد نشان می‌دهد. ست مانتو جین با شلوار مام فیت بهترین تیپ برای دانشگاه نیز هست.

نکاتی برای ست کردن شلوار مام فیت

با دانستن نکات زیر می‌توانید شلوار مام فیت را به راحتی با لباس‌های مختلف ست کنید.

  • شلوار مام فیت به دلیل جذابیتی که دارد، به راحتی با تیشرت‌های گشاد ست می‌شود.
  • از کراپ‌هایی به رنگ خنثی برای استایل با شلوار مام فیت استفاده کنید.
  • در فصل پاییز و زمستان دمپای شلوار را تا بزنید و همراه با بوت یا نیم بوت بپوشید تا زیبایی آن را ببینید.
  • یکی از روش‌های جذاب کردن استایل با شلوار مام فیت، استفاده از کفش پاشنه بلند است.

نحوه ست کردن مانتو با شلوار مام استایل

نحوه ست کردن مانتو با شلوار مام استایل متفاوت از شلوار مام فیت است. برای استایل با شلوار مام استایل از مانتوهای بلند یا نیمه بلند استفاده کنید. الگوی شلوار مام استایل به گونه‌ای است که در ترکیب با مانتوهای بلند ساده و طرح دار ظاهر شما را عالی نشان می‌دهد. این نوع استایل بیشتر برای قرارهای رسمی است. برای قرارهای غیر رسمی مانند مهمانی و دورهمی‌های دوستانه از مانتو نیمه بلند استفاده کنید.

نکاتی برای ست کردن شلوار مام استایل

شلوار مام استایل به دلیل طرح و الگوی منحصر به فردی که دارد در ترکیب با تیشرت‌های لانگ و کتانی سفید استایل بسیار جذابی می‌شود. در فصل پاییز و زمستان پولیورهای گشاد با رنگ‌های خنثی را همراه با مام استایل بپوشید. البته ترکیب هودی با این نوع شلوار نیز جذابیت خاص خود را دارد.

نحوه ست کردن رنگ استایل با شلوار مام فیت

نحوه ست کردن رنگ استایل با شلوار مام فیت بستگی به سلیقه شما دارد، اما برای داشتن یک لباس هماهنگ و جذاب، به چند نکته زیر توجه کنید:

  1. بنفش: انتخاب یک کت کوتاه بنفش یا تیشرت لانگ به همین رنگ در استایل با شلوار مام فیت جذابیت شما را دو چندان می‌کند.
  2. زرد: اگر می‌خواهید در میان جمع به خوبی بدرخشید، انتخاب یک مانتو یا شومیز زرد لیمویی بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا به عنوان فردی خوش پوش و خوش سلیقه شناخته شوید.
  3. سبز: رنگ سبز یکی از ترندترین و جذاب‌ترین رنگ‌ها است که می‌توانید بهترین استایل را با آن خلق کنید. برای استایل با شلوار مام فیت انتخاب یک شال خوش رنگ سبز جذابیتتان را بیشتر می‌کند.
  4. مشکی: مشکی رنگی است که با اغلب استایل‌های شما هماهنگ می‌شود. برای نحوه ست کردن رنگ استایل با شلوار مام فیت می‌توانید از مانتو کتی، شومیز و تیشرت جذب یا لانگ مشکی استفاده کنید.

با توجه به این نکات، می‌توانید لباس خود را با شلوار مام فیت هماهنگ کرده و یک ظاهر شیک و جذاب داشته باشید.

نحوه ست کردن رنگ استایل با شلوار مام استایل

اگر برای ست کردن رنگ استایل با شلوار مام استایل دچار تردید یا مشکل هستید، در ادامه نکاتی برای نحوه ست کردن رنگ لباس با شلوار مام استایل به شما می‌گوییم پس می‌توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

  1. سفید: از آنجایی که رنگ سفید قابلیت هماهنگی با انواع ست‌ها را دارد، در ترکیب با شلوار مام استایل زیبایی فراوانی از شما به نمایش می‌گذارد.
  2. مشکی: برای استایل‌های کلاسیک می‌توانید از لباس‌هایی با رنگ مشکی برای ست با شلوار مام استایل استفاده کنید.
  3. خاکستری: خاکستری یکی از رنگ‌های خنثی است که می‌توانید برای قرارهای غیر رسمی و دوستانه از آن در استایل با شلوار مام استایل استفاده کنید.
  4. قهوه‌ای: رنگ قهوه‌ای یا کرم نیز با شلوار مام استایل بسیار خوب ست می‌شود و می‌تواند القا کننده آرامش و گرمی باشد. مخصوصا اگر در فصل‌های سرد استفاده شود.
  5. قرمز: اگر به دنبال ظاهری شاد و پر انرژی هستید، از لباس‌های به رنگ قرمز در ست با مام استایل استفاده کنید تا جذابیت تان چند برابر شود.

رنگ‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید با استایل مام آن‌ها را ست کنید. مهم سلیقه و الگوی استایل شماست که با توجه به قرارهایی که می‌خواهید برای آن‌ها استایل کنید، بهترین و هماهنگ‌ترین رنگ را برای ست کردن با شلوار مام استایل و مام فیت انتخاب کنید.

کیف و اکسسوری مناسب برای شلوار مام فیت و مام استایل

انتخاب کیف و اکسسوری مناسب برای ست کردن با شلوار مام استایل و مام فیت زنانه اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا باعث می‌شود جذاب و خوش پوش به نظر برسید. برای شلوار مام استایل از کیف‌های ظریف و کوچک استفاده کنید تا هماهنگی جالبی به استایل شما بدهد. برای شلوار مام فیت از کیف‌های بزرگ و حجیم استفاده کنید تا جذاب و منحصر به فرد به نظر برسید.

برای انتخاب انواع اکسسوری، بهترین گزینه استفاده از جواهرات ظریف و کلاسیک است. فرقی نمی‌کند طلا یا نقره یا هر نوع دیگری باشد، کافی است با توجه به استایل خود از گردنبند، انگشترهای ظریف و بندانگشتی یا هر نوع اکسسوری جذاب دیگر استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن استایل خود را به دیگران نشان دهید.

سخن پایانی

در این مطلب نحوه ست کردن شلوار مام استایل و مام فیت را به شما گفتیم تا با کمک نکات گفته شده بتوانید استایلی خاص و جذاب داشته باشید. می‌توانید آن‌ها را در انواع قرارهای رسمی و غیر رسمی خود به کار گیرید. در انتخاب لباس برای ست کردن شلوار مام استایل و مام فیت زنانه می‌توانید از انواع شومیز، تیشرت، مانتوهای بلند و کتی استفاده کنید. مهمترین نکته در استایل با شلوار مام فیت و مام استایل، انتخاب سایز و رنگ مناسب با توجه به قرار مورد نظر است که باید دقت و سلیقه بسیاری برای آن به خرج بدهید. اگر برای استایل خود نیاز به خرید کت، شومیز یا شلوار یا … دارید، می‌توانید بهترین قیمت کت زنانه، انواع شلوارهای زنانه، شومیزهای خاص و مانتوهای زیبا را در فروشگاه اینترنتی مایا پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این فروشگاه اینترنتی بزنید.

پست های مرتبط

چگونه با اسپاتیفای کمتر، بیشتر گوش کنیم؟

خسته شدی از اینکه حجم اینترنتت زود تموم میشه؟  اسپاتیفای هم که…

دوره آموزش میکروبلیدینگ در آموزشگاه سمیرا یغمایی

دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ در آموزشگاه سمیرا یغمایی با ارائه آموزش‌های جامع و تخصصی، هنرجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند. مزایای متعدد این دوره‌ها از جمله دسترسی به مراکز معتبر، هزینه‌های مقرون به صرفه، پشتیبانی پس از دوره و محیط آموزشی مناسب، اصفهان را به یکی از بهترین مقاصد برای آموزش میکروبلیدینگ تبدیل کرده است. اگر به دنبال یادگیری این مهارت هستید، شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه سمیرا یغمایی می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

۱۴ مهر ۱۴۰۳

آموزش آرایشگری در اصفهان با مدرک بین المللی

آکادمی لاوین، با بیش از 18 سال تجربه درخشان و آموزش بیش از 3000 دانشجو، به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه های  آموزش آرایشگری در اصفهان با مدرک بین المللی  شناخته می‌شود

۹ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید