صفحه اصلی > فشن : رقابت تنگاتنگ پوشاک استوک و لباس‌های نو در قیمت

رقابت تنگاتنگ پوشاک استوک و لباس‌های نو در قیمت

رقابت تنگاتنگ پوشاک استوک و لباس‌های نو در قیمت

هوای مشهد در حال سرد شدن است و مردم برای خرید لباس زمستانه به بازار می‌روند. اما گرانی لباس‌های زمستانه، دغدغه بسیاری از مردم است.

در گفت‌وگو با مردم مشهد، بسیاری از آنها از گرانی لباس زمستانه گلایه کردند. آنها می‌گویند که به دلیل شرایط اقتصادی، خرید لباس را جزو اقلام انتهایی فهرست خرید خود قرار داده‌اند.

البته، برخی از فروشگاه‌ها نیز لباس‌های زمستانه با قیمت‌های مناسب‌تری نیز ارائه می‌دهند. اما این لباس‌ها معمولاً کیفیت پایین‌تری دارند.

یکی از مشتریان فروشگاه‌های لباس گفت: «متاسفانه قیمت لباس‌های زمستانه بسیار بالا است. من برای خرید یک دست پالتو مجبور شدم بیش از یک میلیون تومان هزینه کنم.»

مشترک دیگری گفت: «من ترجیح می‌دهم لباس‌های زمستانه را از فروشگاه‌های استوک بخرم. قیمت این لباس‌ها پایین‌تر است، اما کیفیت آنها نیز قابل قبول است.»

گرانی پوشاک استوک، دغدغه خریداران

پس از بازدید از فروشگاه‌های لباس، به سراغ چند فروشگاه استوک فروشی رفتم. هنوز وارد مغازه نشده بودم که حضور چند مشتری در آن را دیدم. قیمت‌ها بالای هر قسمت چیده شده بود.

لباس‌ها با نظم و ترتیب چیده شده بودند و خبری از آن کیسه‌های بزرگ لباس نبود. صاحب مغازه چند عود روشن کرده بود تا بوی تند عَدل‌های لباس را کم کند، اما باز هم بوی نامطبوعی به مشام می‌رسید.

خانم صاحب مغازه یکی از مانتوها را تنش کرد تا به مشتری نشان دهد. قیمت‌ها را که نگاه کردم، کمی برایم عجیب شد. یک بلوز ساده که مناسب پاییز و زمستان هم نبود، 280 هزار تومان قیمت خورده بود. بلوزهای زمستانه قیمتی زیر 400 هزار تومان نداشتند.

با خودم فکر کردم که قیمت پوشاک استوک در مقایسه با چند سال پیش بسیار افزایش یافته است. در گذشته، می‌شد با قیمتی مناسب، لباس‌های استوک با کیفیت را خریداری کرد. اما اکنون، قیمت این لباس‌ها به قدری بالا رفته است که دیگر نمی‌توان آنها را به عنوان یک گزینه اقتصادی در نظر گرفت.

پست های مرتبط

حنارنگ طبیعی مو با خواص شگفت‌انگیز!

حنا، گیاهی که از دیرباز در رنگرزی مو و پارچه کاربرد داشته،…

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

لباس سرهمی راز خوش‌تیپی برای هر اندامی!

لباس سرهمی، لباسی یکپارچه و جذاب است که در سال‌های اخیر طرفداران…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

غرق در عرق! علل و راه‌های درمان تعریق شدید

عرق کردن، یک واکنش طبیعی بدن برای تنظیم دمای داخلی است. اما…

دیدگاهتان را بنویسید