صفحه اصلی > تکنولوژی : سامسونگ از نسخه کودکان گلکسی تب A9 و تب A9 پلاس رونمایی کرد

سامسونگ از نسخه کودکان گلکسی تب A9 و تب A9 پلاس رونمایی کرد

سامسونگ از نسخه کودکان گلکسی تب A9 و تب A9 پلاس رونمایی کرد

تقریباً دو ماه پیش، سامسونگ تبلت‌های جدیدی از سری گلکسی A خود را معرفی کرد و حالا نسخه‌هایی اختصاص یافته به کودکان به نام‌های گلکسی تب A9 و A9 پلاس را معرفی کرده است. این تبلت‌ها به گفته سامسونگ، با هدف ایجاد یک تجربه لذت‌بخش و همچنین ایمن برای کودکان تولید شده‌اند.

نسخه کودکان تبلت گلکسی تب A9 از یک نمایشگر با کیفیت و عملکرد مناسب برخوردار است. این تبلت دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز است.

مشخصات و قیمت تبلت‌های مخصوص کودکان سامسونگ
گلکسی تب A9 مخصوص کودکان با دو نسخه حافظه RAM به ظرفیت 4 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود. این تبلت همچنین از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند. قدرت اجرای این تبلت از تراشه هلیو G99 گرفته می‌شود و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1.1 است.

سامسونگ از نسخه کودکان گلکسی تب A9 و تب A9 پلاس رونمایی کرد

تبلت گلکسی تب A9 مخصوص کودکان از یک کیس محافظ استفاده می‌کند تا در هنگام استفاده توسط کودکان، محافظت بیشتری داشته باشد. این تبلت دارای دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی است. والدین می‌توانند این تبلت را برای کودکان خود به شکل شخصی‌سازی کنند.

نسخه پلاس گلکسی تب A9، نمایشگر بزرگتر 11 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز دارد. این تبلت از تراشه اسنپدراگون 695 برخوردار است و از سیستم‌عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1.1 پشتیبانی می‌کند. با دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 7040 میلی‌آمپرساعتی، این تبلت با مشخصات فنی قدرتمندتری عرضه شده است.

قیمت نسخه کودکان گلکسی تب A9 حدود 212 دلار و تبلت گلکسی A9 پلاس با قیمت حدود 321 دلار در بازار قرار دارد.

پست های مرتبط

چند مورد از معتبرترین و بهترین برند طلا و ضرابخانه

طلا، فلزی گرانبها و با ارزش است که از دیرباز مورد توجه…

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

انواع چرم را بشناسید! شناخت ویژگی و کاربرد آنها

چرم، این رفیق دیرینه بشر، از دیرباز تا کنون در زندگی انسان…

۱۴ فروردین ۱۴۰۳

عینک آنتی رفلکس پنجره‌ای شفاف به سوی دنیا

عینک‌های آنتی رفلکس، که به عینک‌های ضد انعکاس نیز معروف هستند، نوعی…

۱۴ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید