صفحه اصلی > فشن : انواع تاپ زنانه واستایل کردن آنها

انواع تاپ زنانه واستایل کردن آنها

انواع تاپ زنانه واستایل کردن آنها

با شروع فصل بهار و تابستان، نقش تاپ زنانه نیز به شدت برجسته خواهد شد و خانم‌ها در بیشتر روزها از آن استفاده خواهند کرد. دلیل محبوبیت تاپ، راحتی، خنکی و جذابیت آن است و به عنوان یکی از لباس‌های کاربردی محسوب می‌شود. تاپ زنانه می‌تواند با دامن یا شلوار هماهنگ شده و در استایل مجلسی استفاده شود یا به صورت اسپرت مورد استفاده قرار گیرد. اگر کسی می‌خواهد در تابستان از تاپ زیر مانتو استفاده کند، می‌تواند از مانتوهای جلو باز بهره ببرد و استایل زیبا و منحصر به فردی برای خود ایجاد کند.

تاپ به چه لباسی گفته میشود؟

اگر به تعریف دقیق تاپ بپردازیم، تاپ به یک نوع لباس راحتی گفته می‌شود که در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی وجود دارد و برای استفاده در داخل و خارج از منزل مناسب است. جنس پارچه‌های تاپ از مواد مختلفی تهیه می‌شود و اگر به دنبال یک تاپ خنک هستید، می‌توانید از مدل‌های نخی استفاده کنید.

روش ست کردن درست لباس‌ها به طریقه‌های زیر قابل انجام است:

1. شناخت رنگ‌ها: رنگ‌های لباس‌ها را به درستی بشناسید. در گذشته، بسیاری از افراد رنگ‌های مشابه را با هم ست می‌کردند، اما با گذر زمان، استفاده از رنگ‌های مکمل در صنعت مد و فشن رایج شده است. با این حال، به خاطر داشته باشید که رنگ لباسی که انتخاب می‌کنید، با رنگ پوست صورتتان هماهنگی داشته باشد.

2. شناخت انواع استایل: استایل کژوال، استایل فرمال و استایل اسمارت کژوال سه نوع استایل رایج هستند. با آشنایی با این استایل‌ها، می‌توانید به راحتی ستی مناسب از لباس‌های خود را انجام دهید. استایل کژوال به استفاده از لباس‌های ساده اشاره دارد، استایل فرمال به استایل رسمی اشاره دارد و استایل اسمارت کژوال ترکیبی از استایل اسپرت و استایل مجلسی است.

با رعایت این روش‌ها، می‌توانید به راحتی ستی مناسب و زیبا از لباس‌های خود داشته باشید و نیازی به خرید لباس‌های گران‌قیمت یا خاص نخواهید داشت. مهمترین نکته این است که لباس‌ها با هم ترکیب شوند و استایل شما را زیباتر کنند.

انواع تاپ زنانه و استایل کردن آنها:

برای آشنایی با نحوه ست کردن انواع تاپ زنانه، ابتدا نیاز است که با انواع مدل‌های تاپ آشنا شوید و سپس کاربردهای آن‌ها را در نظر بگیرید.

تاپ زنانه مجلسی:

تاپ زنانه مجلسی در انواع طرح و مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب است. شما می‌توانید تاپ مجلسی را با شلوارهای پارچه‌ای یا جین ست کنید. روش ست کردن آن به این صورت است که تاپ مجلسی زنانه را با یک شلوار مجلسی یا جین ساده ترکیب کنید. همچنین می‌توانید از کفش‌های مجلسی یا پاپوش‌هایی با پاشنه برای تکمیل استایل تاپ مجلسی استفاده کنید.

تاپ گیپوری:

تاپ‌های گیپوری، یکی دیگر از تاپ‌های مجلسی هستند که در بخش‌هایی از لباس مانند سرشانه یا پشت، دارای جزئیات گیپوری هستند که با رنگ پارچه اصلی هماهنگی دارند. این تاپ‌ها بسیار شیک و مجلسی هستند و می‌توانید آن‌ها را در مهمانی‌ها و جشن‌های تولد با یک شلوار مجلسی ست کنید. روش ست کردن تاپ زنانه گیپوری به این صورت است که شما می‌توانید یک تاپ گیپوری رنگ کرم یا سفید را انتخاب کرده و با یک شلوار مجلسی سیاه، سفید یا کرم که جزئیات گیپوری روی آن قرار دارد، ست زیبایی را ایجاد کنید. با استفاده از این تاپ گیپوری می‌توانید از شلوارهای تک رنگ و ساده رسمی نیز استفاده کنید و باید رنگ تاپ با شلوار هماهنگی داشته باشد یا رنگ‌های کاملاً متضاد را انتخاب کنید.

تاپ یقه بسته:

برای استفاده از تاپ در موقعیت‌های بیرون از منزل، بهترین گزینه تاپ با مدل یقه بسته است که در بخش سرشانه تا حلقه آستین پوشیده می‌شود. هم نوع کوتاه و هم نوع بلند آن مناسب برای استفاده زیر مانتو هستند. تاپ یقه بسته که دارای دکمه‌ای در جلوی آن است، می‌توانید آن را با یک کت و شلوار ست کنید و درون شلوار خود قرار دهید تا استایل شما را شیک‌تر نشان دهد.

تاپ بندک دار:

تاپ زنانه بندک دار، یکی از مدل‌های محبوب تاپ‌های زنانه است. این تاپ‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی ساخته می‌شوند. معمولاً از پارچه‌های نخی ساخته شده و بندک‌های نازکی دارند. در روزهای گرم می‌توانید آن را با یک شلوارک استفاده کنید. اما تاپ زنانه بندک دار برای استفاده در محیط‌های باز مناسب نیست و بهتر است در منزل و در زمان استراحت و خواب استفاده شود.

تاپ نیم تنه:

تاپ نیم تنه، یکی دیگر از مدل‌های تاپ است که بخش بالای سینه تا بخش بالای ناف را پوشش می‌دهد. این تاپ‌ها به دو صورت با بندک و بدون بندک طراحی می‌شوند. برای افرادی که شکم صاف و ورزشکاری دارند، این مدل تاپ مناسب است. استفاده از تاپ نیم تنه برای افراد قد کوتاه، آن‌ها را قد بلندتر به نظر می‌رساند. می‌توانید این تاپ را با شلوار جین مام استایل یا دمپا گشاد و همچنین جین راسته در مهمانی‌ها ست کنید.

تاپ بادی:

تاپ بادی نیز از پارچه‌های کشسان ساخته می‌شود و بخش بالاتنه و فاق را پوشش می‌دهد. این تاپ‌ها جزو ترندهای جدید و محبوب بانوان هستند و می‌توانند زیر مانتو استفاده شوند. طرح‌های بادی‌ها معمولاً ساده و یک رنگ هستند. به دلیل داشتن بخش ضخیم پارچه در سرشانه، می‌توانید آن‌ها را زیر مانتو بپوشید. تاپ بادی به خصوص در فصل‌های بهار و تابستان مناسب است و می‌توانید از آن به عنوان یک عرق گیر استفاده کنید. در فصل‌های گرم، می‌توانید از شلوار خنکی برای ست کردن با تاپ بادی استفاده کنید. برای ست کردن استایلتان با بادی، می‌توانید از رنگ شلوار و مانتوی ست به همراه بادی با رنگ متناسب استفاده کنید.

تاپ رکابی:

مدل تاپ زنانه رکابی، یکی از تاپ‌هایی است که بندهای ضخیمی دارد و برای خانم‌ها احساس راحتی بیشتری فراهم می‌کند. این تاپ را می‌توان هم زیر مانتو استفاده کرد و هم در مهمانی‌ها با مدل‌های مجلسی، ظاهری جذاب ایجاد کرد. تاپ رکابی با استفاده از پارچه‌های مجلسی نیز، از جمله مدل‌های شیکی است که می‌توانید آن را با شلوارهای مجلسی یا شلوار جین ست کنید. همچنین در فصل تابستان، با شلوارک‌های مجلسی، در مهمانی‌های زنانه استایل جذابی را بوجود آورید.

نتیجه گیری:

به طور کلی، تاپ‌های زنانه از لباس‌هایی هستند که تنوع بالایی دارند و بانوان می‌توانند از آن‌ها در داخل و خارج از منزل بهره‌برداری کنند. با گرم شدن هوا، استفاده از این تاپ‌ها توسط بانوان بیشتر می‌شود و می‌توانند در زیر مانتوهای تابستانی خود از آن استفاده کنند. برای ست کردن تاپ‌های مجلسی، باید به مدل و جنس آن‌ها توجه کنید و در صورت خریداری یک مدل، به نحوه ست کردن آن با در نظر گرفتن جنس و رنگ شلوار، شلوارک و کفش‌هایتان دقت کنید.

پست های مرتبط

چه زمانی موهایم را رنگ کنم؟ راهنمای کامل برای حفظ زیبایی و سلامت مو

رنگ کردن موها یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای تغییر ظاهر و احساس…

۶ مرداد ۱۴۰۳

انتخاب مدل موی کوتاه؛ کلیدی برای زیبایی صورت شما

آیا به دنبال تغییر ظاهرتان هستید؟ یکی از ساده‌ترین و موثرترین راه‌ها…

۶ مرداد ۱۴۰۳

کلاه اکسسوری جادویی برای تکمیل استایل افراد کچل

در دنیای مد و فشن، اکسسوری‌ها نقشی بی‌بدیل در تکمیل استایل و…

۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید