صفحه اصلی > فشن : چگونه در زمستان استایل درست داشته باشیم

چگونه در زمستان استایل درست داشته باشیم

چگونه در زمستان استایل درست داشته باشیم

در این مطلب، ما به بازدید از کمد لباس مدل های جوانی پرداختیم که در صنعت مد جدید مشغول به فعالیت هستند. مدل جوان پیشنهاد می‌دهد که با داشتن یک ست کفش و شلوار ثابت و پلیورهای متنوع، می‌توانید تیپ های مختلف را امتحان کنید و در زمستان خوشتیپ باشید.

نکات مهم خوشتیپی در زمستان

شلوار مناسب

برای خوشتیپی در فصل زمستان، انتخاب یک شلوار مناسب امری مهم است. برای خرید شلواری که به شما انعطاف پذیری می‌دهد و می‌توانید آن را با انواع پیراهن و پلیورهای مردانه متفاوت ست کنید، بهتر است به شلوار کتان مراجعه کنید.

اگر وزن اضافه ندارید و از یک فیت مناسب برخوردار هستید، شلوارهای فیت یک انتخاب خوب برای شما خواهند بود. اما اگر این ویژگی را ندارید، بهتر است به شلوارهایی با برش آزادتر و کلاسیک مراجعه کنید. رنگ‌هایی مانند مشکی، سورمه ای تیره و خاکی انتخاب مناسبی هستند، زیرا این رنگ‌ها با انواع رنگ‌ها ست شدن راحتی دارند و به طور کلی می‌توان گفت که تمام طیف رنگ در کنار این رنگ‌ها زیبا و جذاب هستند.

شلوار جین کمی محدودیت در انتخاب پوشش نیمه رسمی ایجاد می‌کند، اما شلوار کتان محدودیتی ندارد و می‌توانید از آن در فضاهای اسپرت یا نیمه رسمی استفاده کنید. به همین دلیل، بسیاری از پسران جوان طرفدار این نوع شلوار ها هستند.

کفش مناسب

اهمیت کفش در خوشتیپی را حتما به یاد داشته باشید!

همانطور که شلوار کتان برای مردان نقش مهمی در لباس‌های رسمی و عروسی دارد، کفش‌های کالج نیز نقش مشابهی را ایفا می‌کنند. کفش‌های کالج اغلب از چرم ساخته می‌شوند و طرح و شکلی کلاسیک‌تر دارند. اما شما می‌توانید به دنبال نمونه‌های جدید این کفش‌ها بروید، مثلاً کفش‌های کالج پلاستیکی که از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند و علاوه بر انعطاف‌پذیری بالا، دوام بیشتری دارند، به خصوص در روزهای بارانی.

ویژگی بارز کفش‌های کالج این است که قابلیت ست کردن آن‌ها با انواع استایل‌ها از اسپرت تا نیمه رسمی را دارند، همان چیزی که یک مرد خوش پوش و مدرن برای کمد لباس خود نیاز دارد. با خرید یک جفت کفش، می‌توانید ترکیب‌های مختلفی بسازید.

پلیورهای با بافت درشت برای آقایان با اندام لاغر یا ریز انتخاب مناسبی هستند، به خصوص برای آن‌هایی که می‌خواهند قوام بیشتری داشته باشند تا ظاهرشان. پلیورهای با بافت درشت، به اندام افراد ظاهری ممتازتر از واقعیتشان می‌دهند.

از طرف دیگر، اگر پلیور شما یقه ایستاده داشته باشد، می‌تواند در روزهای برفی جای کت و کاپشن را برعهده بگیرد، زیرا گرمای خوبی دارد. برای نشان دادن سلیقه و شیک بودن خود، به دنبال پلیورهایی بروید که طراحی متفاوتی دارند، مانند نمونه‌ای که در یقه آن از بست‌های فلزی استفاده شده است. بافت تکه ای نیز یکی از دلایل زیبایی این پلیورها است.

استایلتان را با پلیور جذابتر کنید

پلیور، یک روش عالی برای بهتر دیده شدن در زمستان است.

برای آقایانی که قوام بدنی بزرگی دارند، پلیورهای ریزبافت که با استفاده از ماشین بافت ساخته شده‌اند، را توصیه می‌کنیم. این پلیورها همچنین به جز ایجاد گرما، بافتی نازک دارند و افراد را ضخیم تر از واقعیت نشان نمی‌دهند.

اگر دوست دارید به شکل اسپرت‌تری بپوشید، می‌توانید این پلیورها را به تنهایی بپوشید یا اگر پلیور شما یقه‌ای دارد، می‌توانید زیر آن یک تی‌شرت یقه گرد ساده بپوشید. برای ظاهر نیمه رسمی، می‌توانید یک پیراهن مردانه زیر این نوع پلیورها بپوشید. پلیورهای نازک با بافت رقیق، قابلیت ترکیب با بسیاری از پوشش‌ها و ایجاد استایل‌های مختلف را دارند.

شال گردن، تمایز شما با دیگران در خوشتیپی است!

در سال‌های اخیر، شال گردن به جای شال‌های دورگردنی محبوب شده است. خوب است که شما هم برای زیبا کردن استایل زمستانی خود از این نوع شال‌گردن‌ها استفاده کنید. وقتی پلیور و شلوار ساده می‌پوشید، از شال‌گردن‌های شل و آزاد استفاده کنید زیرا ظاهر ساده شما را متفاوت می‌کنند.

این نوع شال‌گردن‌ها با پلیورهای ساده هماهنگی دارند و توصیه نمی‌شوند با پلیورهای یقه‌دار استفاده شوند زیرا حجم زیادی در اطراف گردن ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند گردن شما ناقص و کوتاه به نظر برسد. انتخاب لباس‌های ساده، به شما امکان می‌دهد رنگ شال‌گردن را به راحتی انتخاب کنید.

پست های مرتبط

کلاه اکسسوری جادویی برای تکمیل استایل افراد کچل

در دنیای مد و فشن، اکسسوری‌ها نقشی بی‌بدیل در تکمیل استایل و…

۳ مرداد ۱۴۰۳

لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق راهنمای انتخابی شیک و کاربردی

انتخاب لباس مناسب برای باشگاه، به خصوص برای افراد چاق، می‌تواند چالش‌برانگیز…

نف نف ظرافت زنانه به سبک فرانسوی

نف نف، اصطلاحی ظریف و دلنشین در زبان فرانسوی، به معنای “بوی…

۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید