صفحه اصلی > فشن : راز جذابیت تیپ ها ولباس های کیت میدلتون

راز جذابیت تیپ ها ولباس های کیت میدلتون

راز جذابیت تیپ ها ولباس های کیت میدلتون
کیت میدلتون نماد واقعی یک استایلیست است و بسیاری از خانم‌ها دوست دارند مانند او لباس بپوشند. او به عنوان عضو خانواده سلطنتی ملزم به رعایت برخی قوانین پوشش است، اما با این حال می‌تواند لباس‌های بسیار شیکی بپوشد که بدون نقض پروتکل‌های سلطنتی زیبا به نظر می‌رسند و سوژه بسیاری از رسانه‌های اجتماعی هستند. همه فکر می‌کنند که پوشیدن لباس به سبک کیت میدلتون برای کسانی که بودجه محدودی دارند، غیرممکن است. بسیاری از استایل‌های زیبای کیت میدلتون هزاران دلار ارزش دارند و کفش‌ها، کیف‌ها و لباس‌های او بسیار لوکس هستند که برای بسیاری از افراد قابل دسترس نیستند. با این حال، شما می‌توانید بدون هزینه بسیار بالا برای خرید لباس و با رعایت برخی نکات، به سبک کیت میدلتون لباس بپوشید. به طور کلی، کیت میدلتون به سبک کلاسیک لباس می‌پوشد و اندام زیبای او نیز در بهتر دیده شدن لباس‌ها در تن او تأثیرگذار است. در این مقاله، به چند سبک از لباس‌پوشیدن کیت میدلتون اشاره می‌کنیم که می‌توانید با الگوبرداری از او و پیدا کردن لباس‌های مشابه با قیمت ارزان‌تر، شیک پوش و خوش استایل شوید.

ایده های جذاب از لباس پوشیدن کیت میدلتون

چکمه کلاسیک

– یک جفت چکمه کلاسیک سبک سوارکاری با قیمت مناسب تهیه کنید. چکمه‌های کلاسیک با شلوارهای جین تنگ، کت‌های کارگو و ژاکت‌های پشمی به شما ظاهری زیبا می‌بخشند. قیمت چکمه‌های محبوب کیت میدلتون 690 دلار است، اما شما می‌توانید نمونه‌های مشابه را با قیمت‌های کمتری پیدا کنید.

کت بلیزر

می‌توانید با پیدا کردن یک کت بلیزر با قیمت مناسب و ترکیب آن با یک تیشرت ساده یا بلوز مجلسی، ظاهری شیک و مجلسی داشته باشید. قیمت کت‌های بلیزر کیت میدلتون از 700 دلار به بالا است. او در مراسم‌های غیررسمی، کت بلیزری تیره رنگ می‌پوشد که با طراحی زیبا، شکل بدن او را به خوبی تحت تأثیر قرار می‌دهد.

پس با پیدا کردن یک کت بلیزر مناسب و ترکیب آن با تیشرت یا بلوز مجلسی، شما هم می‌توانید استایلی مشابه کیت میدلتون داشته باشید.

استفاده از کمربند

یکی از دلایلی که استایل کیت میدلتون معروف است، استفاده از یک کمربند شیک با سگک مربعی است. این کمربند نه تنها به ظاهر او جذابیت می بخشد، بلکه بدنش را هم لاغر و باریک به نظر می رساند. کمربند کمک می کند تا پاهای او بلندتر و زیباتر به نظر بیایند و استایل او را همیشه تکمیل می کند.

استفاده از کت یا پالتوی بلند

همچنین، استفاده از کت یا پالتوی بلند نیز به استایل شیک کمک می کند. کیت میدلتون از کت های پشمی بلند دوبل از برند الکساندر مک کوئین استفاده می کند که به طور متوسط 4500 دلار قیمت دارند. شما هم می توانید یک کت مشابه با قیمتی مناسب تهیه کنید و به راحتی استایل شیک و البته پول‌دارانه‌ای داشته باشید. به طور کلی، هیچ چیزی مانند یک کت بلند مناسب نمی تواند شما را لاغرتر و قد بلندتر به نظر برساند. کیت میدلتون در حال حاضر بسیاری از مدل های کت بلند آستردار را دارد که به او استایلی شیک و کلاسیک می بخشد.

استفاده از پیراهن میدی

یکی دیگر از استایل های کیت میدلتون، استفاده از پیراهن های میدی است. او اغلب از پیراهن های سبک وزن با طرح های گلدار یا پولکی استفاده می کند. برای مراسم های فرمال، او از پارچه های گران قیمت استفاده می کند که استایل او بیش از 3000 دلار قیمت دارد. شما هم می توانید از پیراهن های مشابه با قیمتی مناسب الهام گرفته و آن‌ها را تهیه کنید. بیشتر لباس های کیت میدلتون قد میدی یا تا روی زانو دارند. او ثابت کرده است که می توانید ظاهری باکلاس و زیبا داشته باشید حتی بدون اینکه لباس های کوتاه تا بالای زانو بپوشید.

کیف های کوچک دسته دار

دیگر یک اکسسوری محبوب کیت میدلتون، کیف های کوچک دسته دار است. استفاده از این کیف ها در مراسم های سلطنتی به استایل او زیبایی می بخشد. او از یک کیف با پوست تمساح به قیمت 850 دلار استفاده می کند و شما هم می توانید مدل های مشابه را با قکیت میدلتون از کمربند شیک و زیبا با سگک مربعی استفاده می‌کند که به استایل او جذابیت می‌بخشد و اندامش را لاغر و باریک به نظر می‌آورد. این کمربند باعث می‌شود پاهایش بلندتر و زیباتر به نظر برسند و استایل او را کامل کند.

لباس های خال خالی

کیت میدلتون عموماً لباس‌های ساده و با طراحی‌هایی که به آنها اضافه می‌شود را ترجیح می‌دهد. اما در برخی مواقع، او جسارت می‌کند و از پیراهن‌های خال خالی استفاده می‌کند. پیراهن خال خالی یکی از طرح‌های مورد علاقه او است. او از پیراهن میدی خال خالی الکساندرا ریچ در استایل خود استفاده می‌کند. این پیراهن حدوداً 3000 دلار قیمت دارد و به استایل او زیبایی می‌بخشد.

حتما به کفش‌های پاشنه بلند توجه کنید!

در یک مراسم که پرنسس کیت میدلتون همراه با شاهزاده ویلیام بود، او از کفش‌های پاشنه بلند سبز با سگک جواهر استفاده کرد. این کفش‌ها دارای طراحی زیبا و براق هستند و قیمت آنها بالای 995 دلار است. البته نمونه‌هایی مشابه با قیمت پایین‌تر نیز در بسیاری از سایت‌های فروش کفش موجود هستند.

از بلوزهای یقه پاپیونی نیز استفاده کنید!

کیت میدلتون در بسیاری از استایل‌های خود از بلوزهای یقه پاپیونی استفاده می‌کند. این بلوزها از برندهای معروف مانند باربری و گوچی هستند و قیمت تقریبی آنها حدود 1000 دلار است. اما شما می‌توانید مدل‌هایی با قیمت مناسب‌تر را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید تا استایلی مشابه به دست آورید.

از لباس‌های کمربنددار و دامن چین دار هم تجربه کنید!

کیت میدلتون نمی‌تواند در برابر جذابیت یک لباس کمربنددار و دامن چین دار مقاومت کند. استایل شاهزاده خانم حدوداً 600 دلار قیمت دارد. در بسیاری از استایل‌های او، این مدل لباس ارائه شده است و به شما ظاهری بسیار شیک و زیبا می‌دهد.

بلوزهای راه راه را هم امتحان کنید!

بلوزهای ساده راه راه به نمادی از استایل کیت میدلتون تبدیل شده‌اند. هنگامی که نیاز به لباس غیررسمی و ساده‌ای دارد، او از بلوز یا تیشرت راه راه استفاده می‌کند. شما می‌توانید این بلوزها را با انواع کفش‌های کتانی هماهنگ کنید و استایلی زیبا و ساده را برای خود ایجاد کنید.

از لباس‌های با رنگ‌های پاستلی استفاده کنید!

لباس‌های با رنگ‌های پاستلی همیشه مناسب هستند و کیت میدلتون نیز طرفدار این نوع لباس‌ها است. در یکی از استایل‌هایش، او یک پیراهن صورتی کم رنگ از الکساندر مک کوئین را با کفش‌های پاشنه بلند و یک کیف چرم کوچک ست کرده است.

کفش‌های پاشنه بلند با رنگ نود

در بسیاری از استایل‌های کیت میدلتون، کفش‌های پاشنه بلند با رنگ نود مانند کرم مشاهده می‌شود. او سال‌هاست که از کفش‌های ساده پاشنه بلند با رنگ‌های بژ، کرمی یا برنز استفاده می‌کند و لباس‌های با رنگ‌های خنثی و کم رنگ را با آنها ست می‌کند.

جسارت در پوشیدن لباس‌های تکراری

تکرار یک لباس، هنری است. کیت میدلتون هرگز از پوشیدن یک لباس تکراری خجالت نمی‌کشد و در این زمینه تخصص کاملی دارد. اگر برای یک لباس هزینه‌ای زیاد کرده باشد، آن را چند بار می‌پوشد. به عنوان مثال، در سال 2018 در دوران بارداری خود یک کت بلند پوشید و 2 سال بعد همان کت را با ایجاد تغییراتی دوباره در تن او دیدیم.

رنگ‌های روشن و شاد

او همیشه در مجموعه لباس‌های خود از طرح‌های مختلف و رنگ‌های روشن نیز استفاده می‌کند و جسارت زیادی در پوشیدن انواع رنگ دارد. او به جای اینکه همه لباس‌های خود را از رنگ‌های مشکی، خاکستری یا سیاه انتخاب کند، به سراغ لباس‌های رنگارنگ و شاد می‌رود. رنگ‌های شاد الهام‌بخش بوده و حس شادابی و هیجان را با خود به همراه دارند و به همین دلیل شاهزاده خانم هیچگاه دلگیر و افسرده به نظر نمی‌رسد.

مدل موهای کیت میدلتون

مدل موهای کیت میدلتون تقریباً همیشه یکسان است. او سال‌هاست که موهای قهوه‌ای تا زیر شانه دارد و علاقه‌ای به تغییر رنگ، کوتاه یا بلند کردن آن ندارد. موهای او موج دار هستند و گاهی آنها را به صورت دم اسبی بسته می‌کند. مدل مو بستگی به مناسبتی که در آن قرار دارد دارد و برای پیاده‌روی، مراسم رسمی یا مراسم فرش قرمز می‌تواند مدل‌های مختلفی داشته باشد.

استفاده لباس نسبت به موقعیت مکانی

انتخاب لباس، به محل و مناسبت بستگی دارد. برای رویدادهای رسمی، کیت معمولاً لباس‌های کلاسیک و ساده را انتخاب می‌کند که تا زانو یا کمی پایین‌تر هستند و طرح‌های براق و پرزرقت ندارند. در رویدادهای اجتماعی، او معمولاً با لباس‌های بلند حاضر می‌شود. کیت گاهی هم لباس خود را با تور یا پولک دوخته تزیین می‌کند. او تقریباً از دامن‌های بالای زانو و دامن‌های کوتاه خودداری می‌کند. این ممکن است به دلیل عدم تطابق این سبک با استایل پوشش سلطنتی و همچنین عدم نمایش زیبایی او باشد.

استفاده از پارچه مخمل در استایل

او از مخمل استفاده می‌کند تا لباس خود را در جشن‌ها یا مراسم‌های رسمی به شکل لوکسی تبدیل کند. این پارچه شیک و باشکوه، مورد علاقه کیت است و ممکن است آن را به عنوان کمربند، سرآستین یا هدبند استفاده کند.

آرایش ساده:

کیت میدلتون اغلب از آرایش ساده استفاده می‌کند. این شامل ابروهای برجسته، سایه چشم قهوه‌ای، خط چشمی نازک، رژ لب با رنگ طبیعی و رژگونه می‌شود. گاهی اوقات او از سایه چشم دودی استفاده می‌کند. او هرگز از خط چشم تیره و سایه چشم‌های متالیک استفاده نمی‌کند و برای افزایش حجم مژه‌های خود، یک بار از مژه‌های مصنوعی استفاده کرده است که به طور طبیعی به نظر می‌رسید. او به ندرت از رژ لب‌های تیره یا رنگ آلبالویی استفاده می‌کند.

اکسسوری‌های ظریف:

اکسسوری‌هایی که کیت میدلتون استفاده می‌کند، اغلب ساده و ظریف هستند. گاهی او از گوشواره‌های آویزدار بلند یا جواهرات استفاده می‌کند، اما به طور کلی به جواهرات ساده، کوچک و ظریف علاقه دارد.

 

در نهایت کیت میدلتون نه تنها عضوی از خانواده سلطنتی بریتانیا است، بلکه یک نماد مد جهانی هم محسوب می‌شود. او با لباس‌های مجلسی زیبا و لباس‌های غیررسمی خود، همواره استایلی درست و مناسب را به نمایش می‌گذارد. سبک بی‌انتها و سلیقه بی‌عیب و نقصش باعث شده که او به عنوان الگوی زنان در سراسر جهان شناخته شود. شما می‌توانید از کمد لباس بی‌عیب و نقص کیت الهام بگیرید و یاد بگیرید که چگونه برخی از استایل‌های او را در انتخاب‌های مد خود بکار ببرید. اگر می‌خواهید به سبک کیت میدلتون لباس بپوشید، باید از آیتم‌های ساده، ظریف و کلاسیک استفاده کنید.

 

پست های مرتبط

حنارنگ طبیعی مو با خواص شگفت‌انگیز!

حنا، گیاهی که از دیرباز در رنگرزی مو و پارچه کاربرد داشته،…

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

لباس سرهمی راز خوش‌تیپی برای هر اندامی!

لباس سرهمی، لباسی یکپارچه و جذاب است که در سال‌های اخیر طرفداران…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

غرق در عرق! علل و راه‌های درمان تعریق شدید

عرق کردن، یک واکنش طبیعی بدن برای تنظیم دمای داخلی است. اما…

دیدگاهتان را بنویسید