صفحه اصلی > فشن : استایل های مناسب با مانتو سفید

استایل های مناسب با مانتو سفید

استایل های مناسب با مانتو سفید

برای داشتن استایل شیک و جذاب با مانتو سفید، توجه به انتخاب رنگ و مدل مانتوها و ست کردن آن‌ها بسیار مهم است، زیرا مانتوهای سفید بخش اصلی استایل خانم‌های ایرانی را تشکیل می‌دهند. یکی از مانتوهای پرطرفدار، مانتوی سفید است. رنگ سفید به عنوان یک رنگ خنثی محسوب می‌شود و با سایر لباس‌های شما به راحتی ست می‌شود. همچنین، در فصل تابستان، به دلیل عدم جذب نور خورشید، بسیار مورد علاقه است. می‌توانید مانتو سفید را با شال، شلوار و کفش مختلف ست کنید.

-استایل مانتو سفید با شال و روسری:

بهتر است حداکثر سه رنگ را در استایل خود استفاده کنید تا استایل شما شلوغ و غیرشیک به نظر نرسد. همچنین، در انتخاب شال و روسری برای مانتو سفید، باید با سایر اجزای لباس‌ها و تناقض رنگ‌ها مطابقت داشته باشید. به عنوان مثال، اگر شلوار جین آبی پوشیدید، می‌توانید از یک تناژ آبی برای شال یا روسری استفاده کنید. اگر شلوار کرمی پوشیدید، می‌توانید رنگ‌های سفید و خنثی را در شال و روسری خود انتخاب کنید و از رنگ‌های شاد و تیره‌تر خودداری کنید.

ست کردن مانتو سفید با شلوار:

وقتی قصد دارید مانتو سفید خود را با شلوار ست کنید، نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، نوع شلوار است. اگر مانتوی اسپرتی می‌پوشید، می‌توانید از شلوارهای جین ماما و اسکینی استفاده کنید، زیرا با مانتو اسپرت بسیار خوب ست می‌شوند. اما اگر مانتوی شما عبایی است، باید از شلوارهای گشاد برای ست کردن استفاده نکنید. همچنین، اگر شلوارهای پارچه‌ای و رسمی دارید، می‌توانید از مانتوهای کتی یا مانتوهای کوتاه جلوبسته استفاده کنید. انتخاب شلوار رنگ مشکی یا تیره برای مانتو سفیدتان، حتماً باید سایر اجزای استایلتان را هم با رنگ شلوار هماهنگ کنید، در غیر این صورت استایل شیکی نخواهید داشت. برای فصل تابستان، می‌توانید از شلوارهای نازک کتان و لینن با رنگ‌های روشن استفاده کنید؛ زیرا این شلوارها خنک بوده و با مانتو سفیدتان ترکیب بسیار جذابی را ایجاد می‌کنند.

ست کردن مانتو سفید با کفش:

اگر مانتوی سفید شما رسمی و مجلسی است، بهترین گزینه برای انتخاب کفش، کفش‌های پاشنه بلند و کفش‌های مجلسی هستند. اما اگر مانتوی سفید شما اسپرت است، می‌توانید از کفش‌های کتانی سفید استفاده کنید که با مانتو سفیدتان هماهنگی زیادی را به استایلتان می‌بخشند. در فصل تابستان، می‌توانید با مانتوی سفید خود، از صندل‌های بندی و لژدار نیز استفاده کنید، که با مانتو سفیدتان ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنند.

ست مانتو سفید با کیف:

وقتی می‌خواهید مانتو سفید خود را با کیف ست کنید، بستگی به سبک کلی استایلتان دارد. برای مانتوهای رسمی، بهتر است از کیف‌های کوچک و دستی استفاده کنید و از کیف‌های بنددار پرهیز کنید. اما برای استایل روزمره و مانتوهای اسپرت، کیف‌های بنددار بسیار مناسب هستند.

ست کردن مانتو سفید کتی:

مانتوهای کتی دارای انواع مختلفی هستند و مدل‌های مجلسی آن‌ها با مدل‌های روزمره متفاوت است. می‌توانید مانتوهای کتی ساده و روزمره را حتی با کفش‌های کتانی سفید ست کنید، این استایل چند سالی است که بسیار محبوب شده و به شما ظاهری مدرن و روزمره می‌دهد. مانتوهای کتی مجلسی را می‌توانید با شلوارهای فاق بلند و کمی گشاد ست کنید و با استفاده از کفش‌های پاشنه بلند، استایل شیک و مجلسی را برای خود ایجاد کنید.

ست کردن مانتو سفید مجلسی:

مانتوهای سفید مجلسی را می‌توانید در مراسم‌های مهم مانند عروسی، مراسم عقد و عکاسی فرمال استفاده کنید. اگر مانتوی سفید مجلسی با جزئیات پولک دوزی یا مروارید استفاده می‌کنید، بهتر است سایر اجزای استایلتان را ساده انتخاب کنید. می‌توانید مانتوی مجلسی سفید را با رنگ‌های روشن و حتی سفید دیگر ست کنید. برای عروس‌ها، پیشنهاد می‌شود از شلوارهای رنگ خنثی مانند کرم یا گلبهی و شال سفید برای مراسم عقد یا فرمال استفاده کنید. با مانتوهای سفید مجلسی می‌توانید زیورآلات و اکسسوری‌های سفید، نقره‌ای و طلایی را ترکیب کنید.

ست مانتو سفید پاییزه:

در اوایل فصل پاییز، هنگامی که هوا هنوز خیلی سرد نشده است، می‌توانید استایل مانتو سفید پاییزی را با استفاده از شال و شلوارهای با رنگ‌هایی مانند نارنجی، خردلی، زرشکی، زرد و سبز ست کنید. بهتر است از کفشی با رنگ مشابه با شال و شلوار استفاده کنید یا به جای آن، کفش سفید را انتخاب کنید. همچنین در این فصل، استفاده از کیف و کفش‌هایی با جنس چرم نیز توصیه می‌شود.

ست کردن مانتو سفید اورسایز:

مانتوهای اورسایز که کمی گشاد و با طراحی جلوباز هستند، در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند و استایل مدرن و شیکی را برای شما ایجاد می‌کنند. بهتر است با این مانتوها، شلوارهای استایل مام و مام فیت را ترکیب کنید و از شلوارهای بسیار گشاد اجتناب کنید. اگر می‌خواهید یک استایل روزمره با مانتوی سفید اورسایز داشته باشید، می‌توانید زیر مانتو از یک پیراهن با رنگ شاد استفاده کنید و کفش خود را از نوع کتانی یا صندل انتخاب کنید. برای مهمانی‌ها، از شلوار و شومیز با طرح‌های زیبا و کفش‌های پاشنه بلند یا کالج برای ست کردن با مانتوی سفید اورسایز استفاده کنید.

نتیجه گیری:

استفاده از مانتو سفید با رنگ‌های مختلف می‌تواند به شما استایل‌های جذابی را هدیه کند. به عنوان مثال، ترکیب رنگ کرم با مانتو سفید، استایلی ساده، شیک و زیبا را به وجود می‌آورد و ترکیب سفید و نارنجی، شما را سرزنده، فعال و خلاق نشان می‌دهد. همچنین، توصیه می‌شود که از تضاد رنگ سفید با مشکی که همیشه مدرن است، استفاده کنید. رنگ آبی روشن در کنار مانتوی سفید، حس خنکی و شادابی را به شما می‌بخشد و در فصل‌های تابستان و پاییز، می‌توانید از رنگ زرد نیز در استایل خود استفاده کنید. رنگ صورتی فانتزی و جوان‌پسند است و رنگ قرمز و زرشکی نیز در ترکیب با رنگ سفید، استایل شما را شیک و مجلسی نشان می‌دهند. در آخر، رنگ سبز که بسیار محبوب شده است، شما را شیک، سرزنده و شاد نشان خواهد داد.

پست های مرتبط

چه زمانی موهایم را رنگ کنم؟ راهنمای کامل برای حفظ زیبایی و سلامت مو

رنگ کردن موها یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای تغییر ظاهر و احساس…

۶ مرداد ۱۴۰۳

انتخاب مدل موی کوتاه؛ کلیدی برای زیبایی صورت شما

آیا به دنبال تغییر ظاهرتان هستید؟ یکی از ساده‌ترین و موثرترین راه‌ها…

۶ مرداد ۱۴۰۳

کلاه اکسسوری جادویی برای تکمیل استایل افراد کچل

در دنیای مد و فشن، اکسسوری‌ها نقشی بی‌بدیل در تکمیل استایل و…

۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید