صفحه اصلی > فشن و شیوه زندگی : گامی مهم در راستای توسعه مد و لباس ایرانی_اسلامی در همدان

گامی مهم در راستای توسعه مد و لباس ایرانی_اسلامی در همدان

گامی مهم در راستای توسعه مد و لباس ایرانی_اسلامی در همدان

اولین کارگاه آموزشی مد و لباس استان همدان با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از فعالان این حوزه، روز سه شنبه با عنوان “طراحی خلاقانه لباس از ایده تا اجرا” در همدان آغاز به کار کرد.

هادی فیض منش، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه آموزشی طی دو روز با همکاری اساتید برجسته مد و لباس کشور برگزار می شود.

وی افزود: در راستای گسترش حوزه مد و لباس در استان، از علاقه مندان این حوزه دعوت می کنیم با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، درخواست خود را مبنی بر تاسیس موسسه مد و لباس ارائه دهند. این اداره کل از این موسسات حمایت می کند.

فیض منش با اشاره به اینکه دختران و زنان ایران زمین از دیرباز و در تاریخ همیشه با پوششی فاخر و کامل بودند، گفت: در شان همدان نیست که فقط یک موسسه مد و لباس در استان فعال باشد و باید تنوع و سلیقه افراد مختلف تامین شود.

وی با بیان اینکه موضوع لباس امروزه دغدغه هر خانواده ای است و شخصیت انسانها و افراد به پوشش آنها بستگی دارد، گفت: در پایان این برنامه از طراحان نظرسنجی و در صورت رضایت برنامه های تکمیلی برگزار می شود.

رویداد اثربخشی در زمینه مد و لباس در استان در دهه فجر پیش بینی شده است.

هادی فیض منش، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در حاشیه اولین کارگاه آموزشی مد و لباس در همدان، با ابراز امیدواری از گسترش این حوزه در استان، گفت: در شان همدان نیست که فقط یک موسسه مد و لباس در استان فعال باشد.

وی با اشاره به اینکه دختران و زنان ایران زمین از دیرباز و در تاریخ همیشه با پوششی فاخر و کامل بودند، افزود: باید تنوع و سلیقه افراد مختلف در حوزه مد و لباس تامین شود.

فیض منش با بیان اینکه موضوع لباس امروزه دغدغه هر خانواده ای است و شخصیت انسانها و افراد به پوشش آنها بستگی دارد، گفت: در پایان این برنامه از طراحان نظرسنجی می شود و در صورت رضایت، برنامه های تکمیلی برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری یک رویداد اثربخش در زمینه مد و لباس در استان در دهه فجر خبر داد.

برچسب ها :
پست های مرتبط

چه زمانی موهایم را رنگ کنم؟ راهنمای کامل برای حفظ زیبایی و سلامت مو

رنگ کردن موها یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای تغییر ظاهر و احساس…

۶ مرداد ۱۴۰۳

انتخاب مدل موی کوتاه؛ کلیدی برای زیبایی صورت شما

آیا به دنبال تغییر ظاهرتان هستید؟ یکی از ساده‌ترین و موثرترین راه‌ها…

۶ مرداد ۱۴۰۳

کلاه اکسسوری جادویی برای تکمیل استایل افراد کچل

در دنیای مد و فشن، اکسسوری‌ها نقشی بی‌بدیل در تکمیل استایل و…

۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید