صفحه اصلی > سلامتی و شیوه زندگی و فشن : کاشت ابرو طبیعی در تهران

کاشت ابرو طبیعی در تهران

کاشت ابرو طبیعی در تهران

کاشت ابرو طبیعی در تهران به کمک تکنیک های جدید و به روز
زیبایی چهره شما می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شما شود، بر اساس تحقیقات انجام گرفته، زیبایی چهره می تواند شانس امید به زندگی را در افراد تا چندین برابر افزایش دهد. هارمونی کلی چهره شما باید به گونه ای در نظر گرفته شود، که در نهایت چهره شما زیبایی طبیعی و نچرالی داشته باشد، بخش عظیمی از زیبایی چهره شما بر عهده ابروها است.

کاشت ابرو طبیعی در تهران

زیبایی چهره به واسطه ابرو یکی از فاکتورهای تعیین کننده صورت بدون نقص و جذاب به شمار می آید، اگر به هر دلیلی ابروهای شما کم پشت و بد فرم شده اند و شما به دنبال اصلاح شکل ابروهای خود هستید. بهترین راهکار کاشت ابرو می باشد، در این شیوه ابروهای شما زیبایی فوق العاده ای را به دست می آورند و همچنین کاشت ابرو چهره شما را شاداب و جذاب نشان می دهد، کاشت ابرو طبیعی در تهران توسط کلینیک های معتبر صورت می گیرد. در فرایند کاشت ابرو شما هیچ گونه احساس دردی نخواهید داشت و زیبایی دوباره چهره خود را در هر سنی می توانید به دست بیاورید. کاشت ابرو فصل جدیدی از زیبایی را در چهره شما را به وجود می آورد و شما زیبایی بی بدیل را به کمک این روش می توانید به خود هدیه دهید.

بررسی کاشت ابرو طبیعی

در واقع این روش برای کسانی که دچار ریزش موهای ابرو هستند، یا به هر دلیلی از ابروهای کم پشتی برخوردار می باشند، بهترین روش به شمار می آید، کاشت ابرو طبیعی به گونه ای صورت می گیرد، که قسمت دنباله و تاج ابرو از ضخامت استانداردی برخوردار می باشد و خط رویش ابروهای شما باید سمت بالا باشد. کاشت ابرو برای کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند، بسیار توصیه می شود، در این روش پزشک متخصص با بررسی شرایط بیمار از قسمت پس سر و یا بالای گوش ریشه موها را خارج می کند و سپس اقدام به کاشت ریشه های جدید در قسمت های کم پشت ابرو می کند، سراسر فرایند کاشت ابرو شامل مراحل ریز و درشت است، که همگی باید رعایت شوند، نتایج کاشت ابرو بلافاصله‌ قابل مشاهده می باشد.

کاشت ابرو طبیعی بدون بیهوشی و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد، فرم ابرو در این روش از کاشت کاملا نچرال و طبیعی است و حتی ساختار کلی چهره شما به واسطه این تغییر بسیار عوض می شود. زیبایی یک رویا نیست، اگر هدف شما از کاشت ابرو ایجاد یک تغییر بزرگ باشد.

هزینه کاشت ابرو طبیعی در تهران

یکی از عوامل اصلی که باعث محبوبیت کاشت ابرو در سال های اخیر شده است، قیمت ارزان و مناسب این روش می باشد، در واقع شما برای کاشت ابرو طبیعی در تهران مستلزم پرداخت هزینه های بسیار هنگفتی نیستید و با کمترین قیمت نیز می توانید کاشت ابرو را انجام دهید. کلینیک های معتبر زیبایی در تهران کاشت ابرو را با قیمت ارزان تری انجام می دهند و همچنین هزینه پرداختی در مقایسه با تغییرات خاص و شگفت انگیزی که در چهره شما ایجاد می شود، واقعا ناچیز است.
هزینه کاشت ابرو در سال جدید با تغییرات قیمت خاصی مواجه نشده و شما با قیمت ارزان و اقتصادی می توانید کاشت ابرو را انجام دهید.

کاشت ابرو طبیعی در تهران

مراقبت های بعد از کاشت ابرو طبیعی

شما بعد از کاشت ابرو باید مراقبت های لازم را رعایت کنید، تا بهترین نتایج ممکن را دریافت کنید، در غیر این صورت احتمال این که به نتیجه مطلوب نرسید، وجود دارد، بعد از کاشت ابرو شما باید مراقبت های لازم را به دقت رعایت کنید، تا هیچ گونه مشکلی به وجود نیاید، معمولا بعد از کاشت ابرو بافت پوستی اقدام به ترمیم خود می کند و در نهایت پوسته هایی در اطراف محل کاشت ایجاد می شود.

شما بعد از یک هفته به آرامی می توانید با ماساژ این پوسته ها را جدا کنید، در ۲۴ ساعت اول شما باید خم شدن بی مورد جلوگیری کرده و محلی که ریشه موها از آن خارج شده است، تا ۴۸ ساعت نباید شسته شود.

معمولا تا یک هفته تا ۱۰ روز مصرف آنتی بیوتیکتوصیه میشود ، تحت چنین شرایط احتمال بروز هرگونه عفونتی به صفر می رسد، برای انجام بوتاکس بعد از کاشت ابرو طبیعی باید چند ماه صبر کنید. اصلاح ابروهای کاشت شده تا ۶ ماه ممنوع است و در طول این مدت زمان فقط می توانید ابروهای خود را قیچی کنید.

آیا روش کاشت ابروی طبیعی آقایان و بانوان فرق دارد؟

کاشت ابرو برخلاف تمامی باورها فقط مختص بانوان نیست و آقایان نیز به کمک این روش می توانند ابروهای از دست رفته خود را دوباره به دست بیاورند، اما نکته مهم در این خصوص نحوه کاشت متفاوت ابرو در آقایان و بانوان می باشد، معمولا در کاشت ابروی بانوان طراحی کادر و همچنین دقت در خط رویش مهم می باشد ، چون تامین کننده زیبایی چهره بانوان ابروهای کادری، مرتب و پر می باشد. در حالی که کاشت ابروی آقایان باید به صورت طبیعی، نچرال و پراکنده صورت بگیرد، همچنین ضخامت ابروی کاشت شده آقایان به مراتب کمتر می باشد.

همچنین تکنیک های اجرایی در کاشت ابروی بانوان و آقایان کاملا متفاوت می باشد.

روش های کاشت ابرو طبیعی

تکنیک های اجرایی برای کاشت ابرو بر اساس شرایط سنی، جنسی و همچنین وضعیت ریزش ابروها متفاوت می باشد، پزشک با بررسی این پارامترهای مهم بهترین روش را جهت اجرا انتخاب می کنند. به طور کلی روش های مختلف کاشت ابرو از تکنیک های مختلفی پیروی می کنند، اما نتیجه نهایی که در انتها حاصل می شود، یکسان می باشد.

روش های جدید کاشت ابرو طبیعی غیر تهاجمی هستند و با میزان درد و خونریزی کمتری انجام می شوند.

بهترین سن برای کاشت ابروی طبیعی

شرایط سنی بیمار در کاشت ابرو از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار می باشد، هر چه قدر سن بیمار کمتر باشد، ریشه و فولیکول پیوندی ابرو بیشتر در محل خود ثابت می شوند و در نتیجه رشد ابروها همیشه به صورت دائمی ادامه خواهد یافت‌.

بهترین سن کاشت ابرو سنین بالای ۲۰ سال می باشد، در این رنج سنی بافت پوستی آمادگی بیشتری داشته و کاشت ابرو به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد و نتایج دریافتی دائمی و ماندگار خواهند بود. برای کاشت ابروی طبیعی بیشترین میزان از دقت را به خرج دهید، تا در مجموعه ای معتبر و شناخته شده کاشت ابروهای خود را انجام داده و نتایج مطلوب را دریافت کنید.

ابروی شما ضامن زیبایی بیشتر چهره شما می باشد و شما برای دستیابی به چنین هدفی باید نسبت به کاشت ابروهای خود اقدام کنید.

برچسب ها :
پست های مرتبط

احیای لباس‌هایتان با کمترین هزینه!

لباس‌هایتان کهنه شده‌اند و دیگر مثل قبل جذاب نیستند؟ می‌خواهید لباس‌هایتان را…

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مانتوهای خنک و خوش‌تن خنک برای تابستان داغ!

تابستان از راه رسیده و وقت آن است که کمد لباس‌هایمان را…

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با این ترفندها، بازوهایتان را لاغرتر نشان دهید!

داشتن بازوهایی خوش‌فرم و متناسب، آرزوی بسیاری از خانم‌ها و آقایان است.…

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید